Thursday, September 22, 2011 0 comments

buah hati mama dah pandai nak bermain..

arief faheem.. arini genap 52 hari.. pagi2 nak dihantar ke pengasuh, dah ketawa ajak mama main yea.. 2 mggu mama hntar ke pengasuh, setakat ni berjaya guna susu badan jek..

even keje mama tak menentu, mama tetap akan memerah pagi n tgh ari.. tekad ni, at least smpai 6 bulan.. dulu arief fahmi, x smpai satu bulan dah campur sus FM.. dolu2 budus lg.. mama x membaca, x bertanye.. tp maybe sbb tu amie slalu sakit, demam, batuk, selsema, asma.. sian sgt.. tu yg mama nak faheem pakai susu badan.. harapnye tak sakit sekerap abg awak..

papa panggil die debab.. mcm mama jgk katernye.. cume papa lupe tgk cermin la tuh.. ngate mama je.. hihihihi..

 
ade kate muka mama.. ade kate muka papa.. yg penting anak mama tomeyy...

 
bantal pink teddy tu, nenek johor yg bagi.. nak cucu pompuan katenyer.. nmpak gaya kene tggu for d next la ye..

 
ni gambo arief fahmi.. bile nak amik gambo, amie wat muka mcm ni bile mama ckp 'amie muka tomey'.. hiiiiiii.......... inila muka tomey die.. nmpak gigi2 kat atas da xde.. hihiihi..

yg bestnye, si abg ni pandai syg adek.. selalu cium.. x bg mama dukung baby lain, nanti die suruh letak.. kalau baby tu dlm setahun yg dah pandai jalan, abes kene ketuk kalau mama dukung baby tuh.. huhu.. 'mama dah ade baby' smbil tunjuk kat faheem.. ade baik n buruknye la.. huhuhu..

kalau si abg nak minta susu, sggp tolong buai si adek, tapii.... blum smpai dapur dah tanye, 'mama, dah siap?'.. mama, dah siap? tiap 2 saat tanye soklan nih k.. adehhh... mmg die x suke buai adek.. huhuhu...

yg penting.. mama syg sgt kat dua2 anak mama.. arief fahmi.. arief faheem.. anugerah yg tak terhingga..
 
;