Wednesday, March 14, 2012

iskhh.. proposal x siap, lagi nak blogging.. huhuhu..

tula.. cmne nk siap.. asyik baca blog sane sini.. dahla tgh tension..

esok famili pekan nk dtg.. sbb nk hantar pengantin pompuan kat belah lelaki pulak.. kat banting jek.. tapi mama nan adoo tau di mana itu banting.. kuang.. kuang.. kuang..

hambek.. rumah masih bersepah.. baru kemas 3 tempat jek.. ade lg 3 tempat perlu dikerjakan..

proposal pun x siap.. due patutnye bagi ari isnin.. ari ni dah ari bape.. lagipun penat berbuih mulut mama ckp kat papa isnin lepas adelah tarikh penting bg mama utk submit proposal.. hopefully boleh la balik pagi isnin, sempat hantar 1st draft kat dr.ooi tuh sebelum kul 5.. ade die layan? buat bodoh je k.. siap excited g register haji tahun ni.. smpai kul 2ptg baru balik rumah.. tu baru balik rumah mertua.. nk balik rumah sendirik? malam baru sampai... dah tu, siap ejek 2 mama bakal g umur 60 tahun... mcm x bole buat hari lain kan... mmg sakit.. n still wat bodo tanpa rase bersalah.. sabo jela..

baik mama siapkan proposal malam ni.. esok boleh mengemas.. kalau faheem bangun, sepatah haram pun mama xleh wat ape2.. asyik nk melepek jek kejenye ngan mama.. jauh sket, menanges.. nk g dapur, nanges.. nak masak, nanges.. nk mama duduk n baring kat depan tuh, baru die merayap utk main.. tu pun x jauh, dekat2 jek.. ponat mama oii...

ok.. dah dgr suara die.. daa..

No comments:

Post a Comment

 
;