Monday, August 13, 2012

Total Recall: Tak Best

td mama g alamanda, so tgkla wayang.. ingat nk tgk bourne legacy, tp lambat sgt kene tggu, lagi pun nk blk awal kan.. 

so.. terpaksa la tgk total recall.. tgk iklan cm best..

kesimpulan: tak best.. cam typical hero filem omputih secret agent.. hero, yg sgt hebat kononnye, dalam dunia ni okey, cm biase ilang ingatan ala2 jason bourne n paycheck n ntah ape filem lg yg hero suke bebenor ilang ingatan (tp filem yg mama sebut ni best la).. pastu ingat sket2 especially bile jumpe awek.. pastu melawan penjahat yg nk kawal dunia (serius x phm nape nk nak sgt satu dunia ni).. background, dunia yg kononye dah sgt buruk sbb perang.. mmg x best..  rugi jek byr tiket mahal2.. rm13 k!

xyah tgk ngan budak2.. sbb ade pompuan2 yg sgt seksi pakai seluar dalm jek.. so mmg cheap film la kan.. best sket: kedua-dua watak pompuan sgt cun! tu jek..

Star rating: 3/10

No comments:

Post a Comment

 
;