Monday, November 5, 2012

Musim hujan. Demam. Mesin Jahit

Musim hujan. 
Skrg jemur baju sume dlm rumah. oh lupe, papa yg jemur kain. why? sebab hal baju dari membasuh, jemur, angkat lipat n kemas ke dlm almari adalah keje feveret papa. beruntung kan kite.. hihihi.. n dari pagi, ptg smpai ke malam hujan.. hujan rahmat. 

Demam.
Kene hujan semalam. terus demam n sakit kepala. sangat2. td g klinik. doktor suh minum madu selain ubat yg die bagi. madu bgs utk batuk n saket tekak. 

Oh ade satu lg petua doktor bagi, kalau anak kita melecur or kene benda panas, letaklah madu. insyaallah cepat lega.

Mesin jahit.
Yeahhh.. mesin jahit dah smpai. mula nk beli g singer. RM800 la. yg boleh angkat sane sini. pastu cikgu jahit tu ckp, baik beli yg besar terus. sbbne takdelah jahitan kite lari n lagi kuat. pastu nak jahit langsir, jeans sume boleh. kalau singer tu x bape tahan. then, beli la jgk. 

Jenama Jack. RM1500. Boleh byr ansuran 5 kali. scholar belum masuk. so kene jimat2 ape yg tinggal. 

gambo dari en.google.
kamera rosak. bhgn memory card. so xleh nk amik gambo lagi. hp pulak, tertinggal kat johor, pastu suruh adik pos kan, sudahnye smpai skrg tak smpai2.. sah la hilang. inilah last time minta tolong benda besar dari die. ape pun x boleh.

tgh sakit kepala. sakit perot lagi segugut. yg bestnye, en.suami menunjukkan keperihatinan yg sgt tinggi! lg la kite berlemak2 katak. hahaha... x penah2 caring, tp now, sgt caring. siap nk amik half day tp x bole sbb ade emergency meeting. tapi at least die balik n bawak g makan tghari memandangkan kite hanye mampu terbaring sajok.

dah belajar buat kurung biasa n kurung pahang. esok tudung n telekung. ok, bye.

No comments:

Post a Comment

 
;