Thursday, October 17, 2013

Karya Agung adik beradik Arief..

Rumah ni.. setiap celah n penjuru dinding ade hasil titik peluh anak2 oke... kat ruang tamu pulak tu.. kalau org dtg, xde yg tak tegur.. muahahaha..

n ntah kenapa, kite mmg biar jek.. malas nk marah.. mmg x penah marah..

sbb.. rumah ni pun.. belum bercat or deko chantek2... renovate ke.. xde langsung. masuk kosong, sampailah skrg.. nak sinki tile pun x dpt2 smpai skrg.. kitchen kabinet, lagilah kann... nak cat bagai, jauhh.. so, biar jela kan...hehehe.. mane tau satu hari nanti ade can nk buat..

kalau rumah sewa, kite fahamlah xnak chantek2 bagai.. tp dah rumah sendiri, itu pun susah nk kuarkan duit utk chantek2.. maklumlah... yg duduk just anak bini.. en.suami, rumah ni tempat tido n berehat sajok.. ala2 rumah sewa gitu. huhuhu...

tp xpela.. mari tgk hasil kerja anak2 kite ek..

Ni kat blkg tv.. haaa, ko mampu siap dgn sticker ultraman? hahaha.. (kerja si abg)

ni dinding nak ke arah dapur.. (gabungan si abg dan adek.. tp abg plg banyak kat sini)

Ni kat ruang makan.. masih di ruang tamu jgk kan sbb xde separation.. see.. penuh kan... 

Ini die.. si adek tunjukkan bakat... kadang2 siap baring atas sofa tuh, sambil melukis...

'maaa engok!' tiap kali siap satu lukisan tercipta.. karya agung? hahaha..

gigih adek wat keje. busy. jgn kacau.
biar jela.. budak.. tp rumah korang x bole la kan... rumah ni jek xpe. muahahaa... nanti dieorg dah besar sikit, baru cat.. tp tggu si adek bongsu dlm perut besar jgk.. karang umur nk masuk 3 thn, ikut jejak si abg2 la pulak kann...

ape yg kite perasan, budak2 ni, minat menconteng umur nk masuk 3 tahun smpai ke 4 thn.. nak masuk 5 thn, dieorg akan stop sendiri.. buat benda lain pulak kan..

oke. chayo!

No comments:

Post a Comment

 
;