Friday, November 8, 2013

Again, tempahan telekung adinda n testimoni (^_^)v

Last-last, jahit sendirik. hantar tailor asyik tak puas ati jek kejenye.. hantar kat cikgu yg ajar jahit telekung pun, tak jadi.. kene hantar, alter balik..haishh...

tu pun, ambil tempahan dr member2 sajok buat mase ni..

tak bukak kat fb, takut kene terjah. aik, ade ke tailor tak nak duit.? bukan ape, ni part time saje.. kite ni full time as student, wife n mama ye.. so, sikit2 boleh la.. hehehe.. lagipun, jahit ni, sekadar hobby.. n still amik tempahan supaya xde la lupe skill n teknik jahit telekung ni.

now, siap 2 helai telekung adinda.. handmade..

material: satin silk. sgt lembut. ade testimoni tau. baca kat bawah ni..

See.. mak org pun suke.. walaupun kite pun tak faham ape kaitan telekung dgn abes solat tak perasan. hehehhee...
Then, pn.tmah pun menambah lagi 2 pasang telekung.. satu color baby blue.. kat bawah ni... light green belum lagi siap ye. tggu esok..

Saiz muka aku. hambek. hehehe.. jgn bimbang, esok aku kecikkan sikit ye, ni muka mak buyong bolat. 

Baby blue with the lace
pastu.. tambah order, pn.dayah kite.. nk gold katenye.. ni set2 org suke gold la kot. muahaha... oke. pun dah siap. kat bawah ek gambonye.

Ni die utk pn.dayah. model mak buyong pakai dulu ye. tp still, muka aku saiz M tau walaupun bolat.

Gold with lace.
Buat sendiri puas hati. sbb selagi tak puas hati, selagi tu kite bukak. jahit balik.

ade satu lagi tempahan, pun dah lame org ni tempah, tp sbb renda yg diminta xde, kain x cukup, masa xde, so x buat2... tp insyaallah.. akan siapkan jgk... color deep pink. sgt popular oke color ni.

Harga sesiapa nak tempah: RM180 + RM7 (Postage) = RM187.
Color kain, tanye dulu ye.

No comments:

Post a Comment

 
;