Saturday, February 8, 2014

amie dok hospital

Cite selasa lepas..
amie kene tahan wad kat hosp az-zahrah..

nasib hitachi bayar kos segala..
perghh.. harga bilik ke dua termahal.. RM170 semalam.. 

puncanye.. telinga die ade masuk something..
kite perasan pun, sbb die asyik tak dengar jek bile kite cakap.. 
so bile check telinga, ade benda.. pastu nk korek, die tak bagi, tp takut makin dalam la pulak kan..
doktor terpaksa tahan wad pun, sbb die jenis tak reti diam n agresif. 
so terpaksa bius utk tidokan die keesokan paginye. hehehe..

Ni biliknye.. besooo..

Sofa tempat tido papa..

Ni baru lepas operate. mamai lagi.. doc kate terkene juga gegendang telinga die.. huhuhu..

Ini lunch amie. die kate sedap. sayur sedap. tp papa kate, die tak makan pun sayur tuh. cehh..
Masih lemah.. sian anak mama..
benda yg masuk dlm telinga die.. mcm tanah liat.. 
so rasanye mmg dr tadika la kan.. 
tak tau mcm mane bole termasuk.. banyak jugak. amie kate, darah2 mama.. huhuhu.. ngeri.

pastu.. smlm.. tiba terjumpe gambar amie n faheem.. mase faheem baby.. 
Faheem mmg putih dr kecik. bulu mata pun panjangggg.. bullu mata amie, pendek sikit dr faheem tp melentik gitu. fateha tak tau lagi.. hehehe..

belum amik lg gambar dieorg bertiga. huhuhu... susah. x reti diam. ok, fateha nanges.

2 comments:

Ndra Jamal said...

kite yang dah beso ni menda masuk telinga pun tak selesa apatah lagi budak2..

arnie said...

tula.. sampai skrg tak tau, mcm mane tanah liat tu boleh masuk. amie cakap, takde pulak die masukkan. atau die takut nk ngaku jela kan. hehehe...

Post a Comment

 
;