Monday, October 10, 2016

Macam-macam sangat

Harini first day keje kann.
ntah kenapa.. banyak sgt yg tak kenenye.
banyak sgt silap and kecuaiannye.

Jumaat tu.
dah amik surat senat kat um.
terus ke shah alam. Pemangku dekan sahkan surat senat tu. Pegi kat sumber manusia utk claim thesis, thesis nye tertinggal!

Harini first day. Kene buat akaun rhb.
pegi kat bank. Parking bapak jauh sbb tak familiar. Sampai kat bank, ic takde! Sampai skrg takde.
Tak pasti tertinggal kat mana.
Mase tukar kad atm ke.. kwsp ke shariah tu ke.. rasa nak nangis je.. stress sebab semua tak kene.

Balik dari bank tu.
tak boleh masuk kampus. Laluan ditutup polis.
Rupenye admin dpt panggilan bom.
jadi kene tunggu pegawai bom pastikan semua selamat, baru masuk. Adoi!.
Hari pertama dah kene bom!

Bila hati tu gundah gulana.
Mmg akan rosaklah semua perjalanan kita.
Benda paling kite risau. Penempatan kat mana.
dan apa yang akan terjadi tahun depan.
Takut dgn masa depan sendiri.

 Kita baca pasal die kat fb tadi. Sangat memahami apa yg die rasa. Tapi die tetap bertuah. Sebab anak sorang je. 

Semoga Allah bg die pengganti yg jauh lebih baik, setia, pandai menghargai die dan anaknya. Aminn..


2 comments:

monstorious wife said...

tenangkan fikiran Arni. Biasa sebab stress mcm2 nak kena fikir tu yg dok kalut. Semoga Allah permudahkan segala urusan.

arnie said...

tq kak.. tula harapnye harini lebih baik la dari semalam.. aminn..

Post a Comment

 
;