Saturday, October 22, 2016

Tak ada apa pun

Arini baru pulang jubah.
Penat yg amat.
um bagi tempoh seminggu je.
Isnin dah kene denda RM50! Sehari selepas tu, tambah sepuloh hinggit!
Tak pulang, tak dapat transcript. Heh!

Semalam dah jumpe dekan.
Dah email. Tapi dekan tak balas lagi.
Dekan bg tempoh seminggu nak dekat mana.
Kite pilih pasir gudang.
Nak membawa diri pulang ke kampung gitu. hahahaha..
Jujurnya.
Kite lg excited kot balik ke Johor.
Insyaallah lah..
Yang tentukan tu, Allah jugak.
Minggu depan kite dtg lagi, untuk confirmkan..
Dan isi borang segala.
Semoga dipermudahkan..

Oh ye..
Bukan terus kerja ye.
Kawan2 kite. ade yg tunggu 4-5 bulan.
So rasanye, mmg next year la ye.

Jadi buat masa ni.. Kite teruskan kerja kat damansara tu.
Lagipun.. tak sampai hati tinggalkan student, tengah2 semester kan..
Biarlah abes satu semester.
And kite pun dah suka dgn enviroment keje kat situ.
Walaupun mostly, kebanyakkan staff and semua boss adalah chinese..
But it's oke. Kite pun, a part of chinese jugak kan. hahaha..
Semuanya baik-baik..
Yang tak baik, kite abaikan je.
Tak amik tau. Tak nak tau. Senang konsepnye.

Dulu.. teringin sangat nk laki chinese look..
Tinggi 180 m ke atas. Ade hati! Of cos la kan.. kite pendek! hahahha..
Dapat en.suami.. totally malay look! tapi alhamdulillah. redha je.
Yang penting.. comel n ensem jugak la mase tu kan. kikiki..
Dats y.. berbanding korea..
Kite masih suke tgk hong kong movie and drama.
Masih suke dgn aaron kwok! huhuhuhuhu.... Lol!

Esok kebun!

2 comments:

monstorious wife said...

Bestnya jubah konvo boleh simpan seminggu. Kat sini sehari je dia bagi. Kena amek pagi masa konvo pastu petang dh kena pulangkan.

arnie said...

owh lagi cepat. huhuhu...

Post a Comment

 
;