Monday, July 31, 2017

Throwback Raya 2017

Ada sekali tu, anak2 bising, mama mase besday saya, takde pun kek!
Merajuk sebab besday faheem dah dekat.
Siap sorang kata, sy pun takde pape..
sudahnye, kite terpikir blog ni.
Hah! siap tunjuk bukti setiap tahun punye celebration!

Penting jugak tulis blog ye..
Boleh throwback n bukti kat anak2.. hahahhahaa..

So..
ni nak letak bukti raya.
raya pertama kat mana ni pun penting. Lol!

raya tahun ni kat johor la dulu..
patutnye raya ke-3 balik pekan..
tapi sebab mak mertua semua g jalan ke kelantan, en.suami pun xnak ikut..
almaklum, kelantan time raya mmg jem, dalam keadaan anak2 kiteorg tak tahan jem lama2.
pastu nak pindah rumah lagi.. dari kulai ke masai..
so.. raya ni mmg totally kat johor sahaja.

insyaallah, raya haji tahun ni, bulan 9 tu, kiteorg totally kat pekan sahaja.
nak korban kat situ..
belum ade maklum balas lagi.
takut lambat la pulak kan..

ok2.. bukti gambo raya.
dah beso, pandai2 la dieorg tgk sendirik.

Tukang kira bape ketupat yg ade.

Lauk biase kami di johor, jawa. sayur lodeh wajib, rendang daging dgn atas tu kambing kari.

Bergomolan dgn totok

Teyya suke sgt dgn ali! anak ani.

Yang ni, teyya tak puas hati sbb licha nak dengan papa. Licha yg sgt adorable! senang ni, tak takut dgn orang.

Kami. Ni gambar terbaik dgn duck face dr teyya. perghhh mmg susah nak amik gambo reramai. hahahah.. ni kat kampung, rumah lek sisom. rumah legend.

No comments:

Post a Comment

 
;